Strona wykorzystuje ciasteczka by świadczyć usługi na najwyższym poziomie Polityka prywatności
RozumiemPsycholog. Obecnie w trakcie państwowej specjalizacji (4-letniej) realizowanej przez Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w partnerstwie z Centrum CBT EDU w nurcie poznawczo- behawioralnym, prowadzącej do uzyskania tytułu specjalisty w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży.
W trakcie szkolenia w nurcie Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach w Integri TSR.
Odbyła liczne szkolenia z zakresu szeroko rozumianej pomocy psychologiczno- psychoterapeutycznej dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Między innymi w Instytucie Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Centrum CBT. Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie – Międzywydziałowe Studium Pedagogiczne oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Edukacja Integracyjna i Włączająca, gdzie zdobyła uprawnienia do wykonywania zawodu pedagoga specjalnego.
Diagnosta Skali Inteligencji Stanford- Binet 5
Certyfikowany trener Treningu Umiejętności Społecznych (TUS)
Ambasadorka kampanii ,,Zobacz Znikam” przeciwdziałającej samobójstwom dzieci i młodzieży.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Klinicznym Centrum Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Bródnowskim, Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnień od Alkoholu i Współuzależnienia w Pruszkowie, Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA w Warszawie. Była członkiem Zespołu prowadzącego badania podłużne: Szkolne Uwarunkowania Efektywności Kształcenia. Na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej. Pracowała jako psycholog w szkołach i przedszkolach.
Stopień awansu zawodowego – nauczyciel mianowany.
W Centrum CBT jest liderem Zespołu Ośrodka Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży 1 poziomu referencyjnego w ramach NFZ. Sprawuje nadzór nad psychologami, psychoterapeutami i terapeutami środowiskowymi pod względem merytoryczno- medycznym.
Udziela konsultacji diagnostycznych zaburzeń emocjonalnych, behawioralnych i rozwojowych dzieci i młodzieży, porad psychologicznych dla rodziców. Opracowuje kompleksowe plany pomocy terapeutycznej dziecku i rodzinie. Jest koordynatorem procesu terapeutycznego.
Prowadzi psychoterapię w nurcie poznawczo- behawioralnym dzieci, młodzieży i osób dorosłych doświadczających trudności w relacjach, z obniżoną samooceną, z zaburzeniami nastroju, zaburzeniami lękowymi, z nieprawidłowo kształtującą się osobowością, samookaleczeniami i zaburzeniami neurorozwojowymi.
Regularnie poddaje swoją pracę superwizji i stale podnosi swoje kwalifikacje.